piątek, 22 lipca 2011

Z niedowierzaniem...


Z pewnym niedowilżaniem czytałam w komentarzu, że ktoś mnie nominował do tego:



Jak się ładnych parę razy uszczypnęłam i upewniłam, że to prawda, to chcę bardzo, bardzo, bardzo podziękować sprawczynią: 
Zaskoczenie ogromne ale jest mi niezmiernie miło.  

Jako laik zaczęłam od pilnego przestudiowania zasad:
Zasady zabawy:
Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał wam tę nagrodę, (zrobione, jeszcze raz dziękuję :) )
Skopiuj i wklej logo na swoim blogu, (done)
Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę),
Napisz o sobie 7 rzeczy,
Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji

A co tu piać o sobie i to jeszcze w siedmiu punkach...??!! Spróbuje:

1. W dawnym dowodzie miałam wpisane mężatka ( tzn. mąż dalej jest na stanie tylko dowody zmienili), ale jestem ciągle Panną ... zodiakalną, choć mentalnie nierzadko też.

2. W szkole podstawowej trenowałam koszykówkę. Jednak pyszne jedzonka zwyciężyły i teraz ciągle mi pod górkę jeżeli chodzi o jakiś konkretniejszy sport. Pod górkę to chyba jednak mało powiedziane, czuję jak by sport był  wręcz z innej planety.

3. Nie jestem oryginalna jeżeli chodzi o letni wypoczynek. Uwielbiam przesypujący się morski piasek między palcami, szum fal i prażenie plackiem na słoneczku.

4. Bardzo lubię czytać. Chodzić z przyjaciółką do kina. A jak już jakaś adaptacja przeczytanej książki w 3D to już pełnia szczęścia.

5. Bardzo lubię zwierzęta. W domu kiedyś były koty, czasem nawet hurtowo. Ale odkąd jeden rzucał się na mnie, bo mu nadmuchałam w nos, straciłam do nich zamiłowanie a wręcz zaczęłam się bać. I potem to już były same psy. Niestety z mężem w tej kwestii nie mogłam dojść do porozumienia, i obecnie pieski są tylko u mamy. 

6. 1,5 roku temu przestałam używać alkohol w jakiejkolwiek postaci. Ze złych nałogów (poza jedzeniem) zostało mi jeszcze niestety palenie.

7. A najnowsze moje hobby znacie tzn. ten blog i wszystko z nim związane, od ubrań, przez robienie zdjęć, skracanie ich po opisywanie. Tutaj też ujawniłam jako zamiłowanie, obserwację ludków w ich codziennym biegu z uwzględnieniem ubioru jaki na tę okoliczność wybierają.

Nominacje (szkoda, że nie można mianować bloggera, od którego otrzymałam nagrodę, bo obie Panie by się tu znalazły).








6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)