piątek, 13 maja 2011

Wbrew zasadom.

Zakup z tego tygodnia: bluzka. Całość wbrew zasadą. Zawinięte spodnie i do tego skarpetki zawiązane wokół kostki to coś co nie powinno się robić swoim nogom jak się ma je za krótkie (choć ja nie mam ;) ). Do tego zachwiane proporcje góry do dołu. Olać to! Ja się w tym dobrze czuję. Bluzeczka jest trochę w rockowym stylu. Dla uwydatnienia tego czarna baza spodni i czarne dodatki.


Bluzka - C&A
Spodnie - Kapphal
Skarpeki - napotkany sklepik brak danych tak samo jak do reszty :)


Bardzo spodobały mi się te skarpeteczki z koronki. Były jeszcze tradycyjnie w kolorze czarnym ale i żółtym i różowym. Żółto dla mnie odpada. Rozważam zakup czarnych do sandałów.
Tutaj mała dygresja. Bardzo często jak jestem ubrana w coś co mi się podoba mój mąż twierdzi, że wyglądam jak cyganka (choć z takowym strojem mój wygląd nie ma nic wspólnego). Dzisiaj tylko skomentował skarpetki: „jak bandaż” :P




Wyżej piszę o sandałach których jeszcze nie posiadam, tych z poprzedniego postu. Niestety serduszka w oczach zostały. Muszę je chociaż przymierzyć ;) i jestem w trakcie kombinowania jak je zdobyć :D

Strój miał mieć charakter swobodnego a jednocześnie trochę imprezowego. Jest przewidziany na dzisiejsze zakończenie kursu. Tam bowiem będzie trochę ruchu powiedzmy jogowego. Trochę zabaw gdzie niekrępujący strój jest na wagę złota. Do relaksu na macie też się nada. Potem będą śpiewy i jak koś ma życzenie z tańcami włącznie. W ubranku na sali nastąpi jedna zmiana. Tam się przebywa bez butów, ale przecież te skarpetki świetnie nadają się na taką okoliczność, nie? Sądzę, że to dobry wybór. Pewność będę jednak miała dopiero jak wrócę :)
Jeszcze jedno słówko odnośnie warsztatów. Bardzo się cieszę, że się na nie pofatygowałam. Znów mi się chce coś chcieć. Wracam uśmiechnięta od ucha do ucha. A ruchu tyle to dawno nie zaznałam.

Acha! Na świecie nie jest za ciepło, zatem na wieszch trzeba coś zarzucić. Wybór padł na brązowy sztruks I fioletowy szal.







  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)